silverfang
Mottagna gillanden:
417
    1. Oneplus2
      Oneplus2
      Köte en Nvida Shield Tv av Silverfang.
      Allt gick väldigt smidigt och enkelt och allt var precis som utlovat .

Tack för smidig affär.
      1. silverfang gillar detta.
    2. Dan1jel
      Dan1jel
      Silverfang köpte min Moto Z, väldigt trevlig person samt snabb försäljning. Rekommenderas!
    3. SHM
      SHM
      Mycket trevlig och flexibel person med jättebra kommunikation. Köparen rekommenderas varmt!
    4. blerimus
      blerimus
      Perfekt att ha med Silverfang att göra, perfekt som köpare! Bara +, skulle definitivt göra affärer med honom igen :)
    5. Timpppa
      Timpppa
      Alltid lika trevligt och göra affärer med Aaron. Seriös och pålitlig. Nackdelen är att affären alltid drar ut på tiden pga man snackar om elektronik och i slutändan blir frugan frustrerad för hon får vänta för man själv blir försenad! ;)
    6. jt_kian
      jt_kian
      Jag köpte en Iphone 6s av silverfang. Riktig trevlig kille att ha att göra med. Snabb i kommunikationen och skickade snabbt. Rekommenderas starkt ++++
    7. galileo
      galileo
      Köpte iphone av silverfang. Mycket trevlig kontakt och väldigt snabb leverans. Inga trubbel med den här killen, skulle definitivt göra affärer med honom igen :)
    8. Magic163
      Magic163
      Köpte ett PS4 av Silverfang. Lika bra som alltid! Trevlig, punktlig samt korrekt beskrivet! Ett nöje att göra en affär med denna säljare.
    9. selko
      selko
      Tvekade länge för att göra affär med silverfang, det är alltid osäkert att göra affär med någon man inte gjort det tidigare, men vilken person! Jag har bara positivt att säga om silverfang och rekommenderas varmast. Jag ser framemot nästa affär med dig
    10. Puolalainen
      Puolalainen
      Köpte en Gear VR till min S6 Edge +, allt var som utlovat. Dvs. nyskick. Tackar för snabb och smärtfri leverans. 10/10 från mig.

Rekommenderar Silverfang som säljare.
    11. Prodrive
      Prodrive
      mycket bra och trevlig säljare. köpte G flex 2 som var i bättre skick än förväntat. snabb som fan med kommunikationen.
    12. Klaatu
      Klaatu
      Köpte en lg watch r av herr silverfang. Inga konstigheter och trevlig och seriös säljare.
    13. lulzfactor
      lulzfactor
      Sålde en LG g Watch r till silverfang. Snabb och smidig affär. Rekommenderas!
    14. have.heart
      have.heart
      Sålde en Samsung Gear VR till silverfang som möttes upp och betalade kontant. Inga konstigheter. Rekommenderas!
    15. SMASHerano
      SMASHerano
      Köpte en PS3-konsol + tillbehör av silverfang och jag rekommenderar honom verkligen till alla! Toppensäljare!
      Ha en bra jul!
    16. chrippe7
      chrippe7
      Hälsade på hemma hos mig idag och köpte en enhet för Trådlös TV och ett Playstation 3 Slim, trevlig kille och inga konstigheter. Rekommenderas!
    17. Magic163
      Magic163
      Seriös, trevlig, punktlig säljare. Allt enligt plan! Rekommenderas starkt!
    18. tojjetok
      tojjetok
      Bytte mobil med Silverfang bara plus inga konstigheter snabb leverans. Kan rekommenderas-.
    19. dermike
      dermike
      Tack för smidig affär! Trevlig och seriös köpare
    20. jt_kian
      jt_kian
      Sålde Iphone 6/6S Spartan Shield Tempered Glass till silverfang. Riktig smidig köpare som var snabb med betalning och kontakt.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Laddar...