gualm
Mottagna gillanden:
598

Har som vän 1

Födelsedag:
9 feb 1982 (Ålder: 43)
Sysselsättning:
Tandläkare
    1. selko
      selko
      Köpte en Nexus 6p av denna fantastiska användare. Andra affären på ganska kort tid. Alltid lika trevlig med tydlig kommunikation. Är 100%. Rekommenderas varmt
      1. gualm gillar detta.
    2. galaxy81
      galaxy81
      Sålde en 6P till @gualm. Tydlig och rak kommunikation med snabb betalning via Swish. Rekommenderar varmt @gualm som köpare.
      1. gualm gillar detta.
    3. flashalert
      flashalert
      Köpte ett skärmskydd till nexus6p. Otroligt trevlig säljare. Rekommenderas!
      1. gualm gillar detta.
    4. freephille
      freephille
      Sålde en S7 till @gualm, supertrevlig köpare och bra kommunikation rekommenderas!
      1. gualm gillar detta.
    5. Marwil96
      Marwil96
      Bra säljare! 10/10
      1. gualm gillar detta.
    6. selko
      selko
      Varje gång jag gör affär här på forumet blir jag glatt överraskad. Gualm tillhör den absoluta toppen av säljare som jag å de varmaste kan rekommendera och önska att fler vore som. 100/100 poäng. Hoppas på fler affärer med dig
      1. gualm gillar detta.
    7. christer50
      christer50
      Köpte en Note 3 igår...fick den idag tack vare att Gualm...som höll på att offra familjefriden...för att posta paketet. ..
      Så jag rekommenderar verkligen säljaren på det bästa....dessutom bra o kul konversation. .
      1. gualm gillar detta.
    8. Timpppa
      Timpppa
      Köpte hörlurar av gualm. Allt gick grymt smidigt, högsta poäng till gualm! Trevlig person som rekommenderas varmt för framtida affärer!
      1. gualm gillar detta.
    9. Atilla
      Atilla
      Testade att sälja på distans för första gången och det gick hur smidigt som helst! Inga konstigheter med Gualm, rekommenderas som köpare!
      1. gualm gillar detta.
    10. christer50
      christer50
      Jag köpte iZound Tpu och glas till Nexus 6P, snabbt fick det dagen efter, bra kommunikation o trevlig säljare..rekommenderas...
      1. gualm gillar detta.
    11. Acentren
      Acentren
      Köpte ett displayskydd till Nexus 6P av gualm, snabb och smidig affär. Rekommenderas!
      1. gualm gillar detta.
    12. Starksprit
      Starksprit
      Snabb och smidig affär! Rekommenderas!
      1. gualm gillar detta.
    13. Patr!k
      Patr!k
      Köpte två sbh20 av gualm. Det var en snabb och smidig affär, rekommenderas!
      1. gualm gillar detta.
    14. hickan
      hickan
      Sålde några Gigaset tags till gualm. Inga konstigheter alls.
      1. gualm gillar detta.
    15. Nephisto
      Nephisto
      Köpte en Nexus 6p av gualm, snabba svar och frakten gick riktigt snabbt. Jag är sjukt nöjd :)
      1. gualm gillar detta.
    16. Spaderess
      Spaderess
      Köpte ett plånboksfodral av gualm för 120 kr. Jag skickade pengarna och fick fodralet i brevlådan 2 dagar senare. Det var i mycket gott skick och kom i orginalförpackning.
      1. gualm gillar detta.
    17. tojjetok
      tojjetok
      Sålde en N6p Snabb betalning +
      1. gualm gillar detta.
    18. crazyrobban
      crazyrobban
      Sålde en Z3+, inga konstigheter. Precis som tidigare poster, snabb betalning, bra kommunikation. 5/5 toasts! :)
      1. gualm gillar detta.
    19. googleye
      googleye
      Betalade direkt, rakt på sak. Smidig affär
      1. gualm gillar detta.
    20. rolle90
      rolle90
      snabb betalning, bra kommunikation, rekommenderas
      1. gualm gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om