Timpppa
Mottagna gillanden:
4 112
Födelsedag:
maj 13
Sysselsättning:
Inköpsansvarig/Lagerchef
    1. GmbH
      GmbH
      Återigen en trevlig affär med @Timpppa , bra kommunikation ,bra packat!
    2. silverfang
      silverfang
      Sålde en iphone 7 plus till timpppa. Alltid lika trevlig och seriös köpare.
    3. KurtRune
      KurtRune
      Köpte ett Dbrand skydd till en av mina lurar, låg på lådan dagen efter, bara gott att säga om Timpppa. /Kim
    4. freephille
      freephille
      Sålt flera telefoner till @Timpppa detta är en VIP köpare, bara bra att säga! Rekommenderas varmt!
    5. SHM
      SHM
      Bytte min S7 mot hans iPhone. Snabbt, smidigt och enkelt. Rekommenderas varmt!
    6. Lokf
      Lokf
      Sålde digitala biobiljetter till Timpppa, bra konversation och snabb betalning, rekommenderas! =)
    7. GmbH
      GmbH
      köpte en telefon av @Timpppa ,bra vara, bra kontakt, smidig affär, verkligen Reko person. gör gärna flera distansaffärer med honom i framtiden igen
    8. wenom666
      wenom666
      Köpte en Samsung Galaxy S Charging Pad av Timpppa, allt funkade kanon. Snabb leverans, allt som beskrivet, bra säljare.
    9. gualm
      gualm
      Supersnabb betalning, köpte A-JAYS Five lurar av mig. Bra kommunikation. Bara lovord!
    10. skaris
      skaris
      Snabb och smidig affär gjord med Timpppa, du behöver inte oroa dig för att göra affärer med denna killen
    11. Rixard
      Rixard
      Gjorde affär med Timpppa, sålde en USB kabel. Trevlig kille, bra affär utan konstigheter!
    12. hickan
      hickan
      Återigen gjort affär med Timpppa. Ett sant nöje som vanligt!
    13. maccis
      maccis
      Köpte ett mobilskal av Timpppa, inga konstigheter. Snabb leverans, väl packat och skalet var precis i utlovat skick! Rekommenderas!
    14. Fredz
      Fredz
      Köpte en Huawei P9 av @Timpppa. Allt gick väldigt smidigt. Seriös säljare med bra kommunikation.
    15. Mobilnörden2000
      Mobilnörden2000
      Gjorde affär med honom på plats, då jag sålde en Huawei P9. En toppenkille på alla sätt och vis att göra affär med, rekommenderas med andra ord :)
    16. ajvos
      ajvos
      Väldigt trevlig person att göra affärer med, hade varan i handen 1 dag efter swish, rekommenderas varmt! :)
    17. Prelow
      Prelow
      Sålde min Oneplus 3 till @Timpppa, mycket trevlig köpare som alltid och en väldigt smidig affär! Rekommenderas varmt. :)
    18. rickard81
      rickard81
      Gjorde en bytesaffär med Iphones idag med Timpppa allt gick smidigt och han får mina rekommendationer!
    19. hickan
      hickan
      Trevligaste killen jag gjort affär med! Köpte en OP3 av Timpppa och lär inte bli den sista affären!
    20. Prodrive
      Prodrive
      sålde en iphone SE till Timpa, swishade smidigt och utan konstigheter. trevlig med bra kommunikation, rekommenderas varmt av mig.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Födelsedag:
    maj 13
    Sysselsättning:
    Inköpsansvarig/Lagerchef
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1

Signatur

Telefon: Iphone 16 PM & Vivo x200 Ultra. Dator: MBA 13" M1. Surfplatta: Ipad Pro M1.
  • Laddar...