Köpte en Honor 8 av selko. Det blev en riktigt snabb och pålitlig affär med honom! Rekommenderas mycket varmt! :)
Selko köpte Z5 compact samt Xperia ray av mig. Väldigt positivt bemötande, snabb betalning via swish. Kan rekommederas.
Sålde en Nexus 6P till @selko, killen betalade snabbare än sin egen skugga! Tack för ännu en fin affär,
Sålde en Huawei P8. Betalade direkt via swish. Bra och trevlig att kommunicera med :) Hoppas du är nöjd!
selko köpte Kinect för Xbox One av mig affären gick smidigt, trevlig person att ha o göra med. Rekommnderas varmt.
Sålde en mobil till Selko och hela affären genomfördes utan problem. Mycket trevligt att göra affärer med Selko! Rekommenderas starkt vid framtida affärer! +++++++
Köpte en Lg G4 av @selko Mycket trevlig kontakt och inga konstigheter. Rekommenderas varmt att göra affärer med
Köpte en Motorola Moto X Style. Som vanligt är detta en väldigt seriös och trevlig person. Snabb kommunikation samt väldigt bra beskrivet skick :)
Jag sålde en Sony Xperia Z5 till selko. En enastående person att göra affärer med. Han är mycket seriös och extremt trevlig vid kommunikation. Jag gör mer än gärna diverse affärer med selko igen! Rekommenderas starkt!
Sålde en Xperia Z2 Tablet till selko, mycket trevlig och snabb komunikation samt trevlig. Rekomenderar honom varmt.