Sålde en Honor 8 till @selko och det var som det alltid brukar vara snabbt och enkelt. Rekommenderas!
Selko köpte en Nvidia sheild TV av mig. Trevlig kontakt inga krångel. Erbjöd själv att betala i förskott. Mycket bra ++++
Sålde en Honor 8 till Selko och det var som vanligt med honom en snabb och smidig historia. En till 110% pålitlig köpare/säljare!
Köpte en Honor 8 av selko. Det blev en riktigt snabb och pålitlig affär med honom! Rekommenderas mycket varmt! :)
Selko köpte Z5 compact samt Xperia ray av mig. Väldigt positivt bemötande, snabb betalning via swish. Kan rekommederas.
Sålde en Nexus 6P till @selko, killen betalade snabbare än sin egen skugga! Tack för ännu en fin affär,
Sålde en Huawei P8. Betalade direkt via swish. Bra och trevlig att kommunicera med :) Hoppas du är nöjd!
selko köpte Kinect för Xbox One av mig affären gick smidigt, trevlig person att ha o göra med. Rekommnderas varmt.
Sålde en mobil till Selko och hela affären genomfördes utan problem. Mycket trevligt att göra affärer med Selko! Rekommenderas starkt vid framtida affärer! +++++++
Köpte en Lg G4 av @selko Mycket trevlig kontakt och inga konstigheter. Rekommenderas varmt att göra affärer med
Köpte en Motorola Moto X Style. Som vanligt är detta en väldigt seriös och trevlig person. Snabb kommunikation samt väldigt bra beskrivet skick :)