Sålde 2 iPhone 7 Plus skal till Putteson. Affären gick snabbt smidigt och med vänligt bemötande. Rekommenderas starkt.
Köpte en HP Spectre av Puttesson, inga som helst problem! Datorn var i absolut toppskick, bra packad och supersnabbt ivägskickad. Han beställde även en extra laddare till mig för att den medföljande var lite sliten. Kan varmt rekommendera Puttesson!
Köpte en Samsung S7 Edge, bästa säljaren jag haft med att göra, någonsin. Han höll den trots att jag velade, sen bjudade någon mer i tråden ändå fick jag köpa den för mitt lägre bud. Superbra kommunikation, produktbeskrivningen var jättebra. Skickade snabbt. Sedan hade Puttesson glömt sitt 64GB SD-kort i telefonen, vilket han lät mig behålla utan kostnad. 6/5 stjärnor :-)
Sålde en Nokia 830 till Puttesson. Mycket smidig affär. Snabba svar i konversationer, inget strul med betalning eller frakt. Riktigt bra, 10 av 10 i betyg
Sålde en S7 Edge till @Puttesson. Mycket trevligt kontakt och snabb betalning med Swish. Rekommenderas varmt!
Köpte en Note 5 i absolut nyskick till helt rätt kurs av Pettersson! Snabba svar och löjligt snabbt skickad med en fantastisk feedback. Kan inte annat än ge högsta betyg ! En riktigt bra säljare här på Swedroid!