Puttesson
Occupation:
Chaffis
    1. Miiliio
      Miiliio
      Sålde 2 iPhone 7 Plus skal till Putteson. Affären gick snabbt smidigt och med vänligt bemötande. Rekommenderas starkt.
      1. Puttesson likes this.
    2. talentcookie
      talentcookie
      Köpte en HP Spectre av Puttesson, inga som helst problem! Datorn var i absolut toppskick, bra packad och supersnabbt ivägskickad. Han beställde även en extra laddare till mig för att den medföljande var lite sliten. Kan varmt rekommendera Puttesson!
      1. Puttesson likes this.
    3. qube
      qube
      Köpte en Samsung S7 Edge, bästa säljaren jag haft med att göra, någonsin.

Han höll den trots att jag velade, sen bjudade någon mer i tråden ändå fick jag köpa den för mitt lägre bud.

Superbra kommunikation, produktbeskrivningen var jättebra. Skickade snabbt.

Sedan hade Puttesson glömt sitt 64GB SD-kort i telefonen, vilket han lät mig behålla utan kostnad.

6/5 stjärnor :-)
      1. Puttesson likes this.
    4. crf_niklas
      crf_niklas
      Köpte en gear s3. Mycket bra skick snabb leverans samt återkoppling. 10 av 10!
      1. Puttesson likes this.
    5. Fredriks
      Fredriks
      Sålde en Nokia 830 till Puttesson. Mycket smidig affär. Snabba svar i konversationer, inget strul med betalning eller frakt. Riktigt bra, 10 av 10 i betyg
      1. Puttesson likes this.
    6. Miiliio
      Miiliio
      Köpte ett iphone skal av @Puttesson, smidig trevlig och skickade snabbt. Rekommenderas
      1. Puttesson likes this.
    7. Ragathol
      Ragathol
      Köpte ett smartband Talk, snabb och bra leverans ;-)
      1. Puttesson likes this.
    8. Ducceman
      Ducceman
      Köpte en Gear s2 .Fumgerade superbra.
      Kanonsnabb leverans.
      1. Puttesson likes this.
    9. 220volt
      220volt
      Sålde en S7 Edge till @Puttesson. Mycket trevligt kontakt och snabb betalning med Swish. Rekommenderas varmt!
      1. Puttesson likes this.
    10. Axl183
      Axl183
      Köpte en Note 5 i absolut nyskick till helt rätt kurs av Pettersson! Snabba svar och löjligt snabbt skickad med en fantastisk feedback. Kan inte annat än ge högsta betyg ! En riktigt bra säljare här på Swedroid!
      1. Puttesson likes this.
    11. dweebling
      dweebling
      Köpte en Fitbit Surge. Snabb leverans och bra packat. Tackar.
      1. Puttesson likes this.
    12. salle74
      salle74
      Köpte en S7 edge, bra kontakt, snabb leverans och bra packat. Inga problem!
      1. Puttesson likes this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

Occupation:
    Chaffis
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    S 25 Ultra, iPhone 15 PM
  • Loading...