Sålde en S7 edge till selko. Snabb betalning och ett trevligt bemötande gör att jag mer än gärna gör fler affärer med selko i framtiden.
Köpt ett Tempererat glas till S7 Edge av selko, reko affär och bra kommunikation, varan var den utlovade så jag rekommenderar honom verkligen.
Selko köpte en telefon och annan elektronik av mig. Bra kommunikation och snabb förskottsbetalning! Så ska det vara.
Köpte en Moto X Style av selko. Mycket trevlig att kommunicera med och snabbt levererat! Tack för en god affär :)
Sålde en telefon till selko där luren visade sig vara defekt i kameradelen som jag inte upptäckt innan (pixelfel/garantifel) vilket vi diskuterade och beslutade att jag återbetalade. Selko var kanon att diskutera med och returnerade varan som utlovat :)
Sålde ytterligare en Honor 8 till @selko - smidigt och härligt som vanligt att göra affärer med honom
Köpte en Sony Xperia X Compact av selko. Allt levererades enligt beskrivningen och var väl inpackat. Rekommenderas som säljare!
Sålde en Honor 8 till Selko. Allt gick väldigt snabbt och smidigt, mycket trevlig kille att göra affärer med. Rekommenderas varmt!
Sålde en Honor 8 till @selko och det var som det alltid brukar vara snabbt och enkelt. Rekommenderas!
Selko köpte en Nvidia sheild TV av mig. Trevlig kontakt inga krångel. Erbjöd själv att betala i förskott. Mycket bra ++++
Sålde en Honor 8 till Selko och det var som vanligt med honom en snabb och smidig historia. En till 110% pålitlig köpare/säljare!