Hej hej!! Ja nu har jag ju bytt till SGSII, WOW säger jag bara, OM det inte hade varit för att det inte går att ringa, för den bryter samtalen när den växlar mellan ingen mottagning och upp till 3G och så!!!! Sen går det ju inte att surfa ibland för mottagningen tappar den ju.... SUCK!! Har du bytt lur, eller kör du din gamla?? Mvh Anna
hej jag lyckades tappa bort ditt nummer när jag uppdaterade min lur men självklart hjälper jag dig igen ta backup på det du vill spara bara jag har kvar samma nummer så ring när du har tid
hej igen ja jag kan hjälpa dig ring upp mig så kan vi bestämma närmare när och var vi ska ses jag har för tillfället inget på kortet så jag kan inte messa tillbaks mvh Per
Ah men det låter ju kanon! Då kanske jag äntligen kan ha dom grejorna i telefonen, som jag alltid velat ha:-) Det känns ju lite tajt dom kommande dagarna, av någon konstig anledning, ha ha ha! Men söndag och framåt är lugnt för våran del..... Räcker det med din laptop och, min telefon och en USB-kabel eller? Isåfall kanske nått fik?? Fundera på det, så hör jag av mig! Mvh Anna
jo jag vet hur man gör har precis rootat och lagt in lite nytt skoj i min egna sgs så hur ska vi lösa det hela? när kan du ses? ring mig på 0763196140 så kan vi planera det hela :) mvh Per
Hej Per! Jag vill GÄRNA ha hjälp! Och jag gissar att du har en SGS och vet vad du pysslar med, eftersom jag inte vet det :-) Mvh Anna