tojjetok
Mottagna gillanden:
2 914
    1. Kixx
      Kixx
      Gjorde ett byte via post med Tojje. Inga konstigheter alls. Snabb på att svara, seriös, trevlig, bra paketerat och skicket var precis som han sagt. Dessutom ett stort plus att han tog sig tid att ringa upp. Rekommenderas varmt.
      1. tojjetok gillar detta.
    2. r12500
      r12500
      sålde en oneplus 5 till Tojjetok och allt gick som det ska och smidigt var det också! rekommenderas starkt! +++++
    3. pacmeyer
      pacmeyer
      Köpte en lg g6 av tojjetok på distans. Superseriös säljare och allt som utlovat! Rekommenderas!
    4. SHM
      SHM
      Vi genomförde ett smidigt byte utan problem. Snabb leverans och produkten motsvarade förväntningarna. Rekommenderas varmt!
    5. ajvos
      ajvos
      Efter lite velande från min sida så köpte jag en note 8 av honom, bra tålamod med mig, snabbt och utlovat skick!
    6. jagu
      jagu
      Sålde ett par Sennheiser Momentum In-Ear lurar till Tojje...Smidig affär och snabb betalning! Rekommenderas varmt!
    7. Miiliio
      Miiliio
      Sålde ett skal till note 8.. Snabbt betalat och inga konstigheter. Tack för denna gång Tojje :)
    8. silverfang
      silverfang
      Toppen köpare, sålde två skal. Snabb betalning och bra kommunikation
    9. Miiliio
      Miiliio
      Köpte en Bluetooth högtalare av Tojje. Lika smidigt som alltid.. Rekommenderas
    10. niclasc
      niclasc
      Köpte en P2'a av @tojjetok Smidig affär som det ska vara
    11. flipp
      flipp
      Sålde en Mi Max 2 till @tojjetok Han betalade snabbt. När han testade mobilen var den av misstag låst till mitt google-konto i 24h men han accepterade detta och visade prov på tålamod. :)
    12. 220volt
      220volt
      Sålde en Lenovo P2 till @tojjetok, Mycket snabb och smidig affär utan krångel. Rekommenderas varmt!
    13. waco2006
      waco2006
      Köpte ett case till min telefon de var snabb och smidig affär
    14. opuschen
      opuschen
      Köpte en powerbank av @tojjetok. Snabbt skickat - bra att prata med. Rekommenderas!
    15. GmbH
      GmbH
      Köpte en telefon av @tojjetok , återigen utan några problem. Rekommenderas till alla
    16. sektledaren
      sektledaren
      Köpte en Axon 7 av tojjetok, inga konstigheter, snabb kommunikation och leverans. Rekommenderas.
    17. Droid_309
      Droid_309
      Tojjetok köpte en axon 7 av mig. Snabb och rak kommunikation. Rekomenderas att göra affär med 100%:)
    18. Virtual
      Virtual
      Köpte en Mate 8 av tojjetok. Inom loppet av 2 timmar, låg på den på posten på väg till mig.
      Suverän swedroidare att göra affärer med!

//Virtual
    19. HasseY
      HasseY
      Köpte en mobilskal av tojjetok. Mycket smidigt hela affären utan krångel. Rekommenderas varmt
    20. LÖVTRÄ
      LÖVTRÄ
      Köpte en mobil av Tojjetok. Snabb och smidig affär, helt enligt överenskommelse.
      Telefonen var även väl paketerad vilket är ett extra plus.
      5/5
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Samsung S25 Ultra
  • Laddar...