Bytte telefon med Jeppel78 på distans, han skickade först och allt var som utlovat, snabb och smidig!
Bytte mobil med @Jeppel78. Smidigt byte där Jeppel skickade till mig först och så fort jag fått hem mobilen skickade jag till Jeppel. Rekommenderas varmt!
köpte en telefon av @Jeppel78 ,swishade i förväg . Allt i sin ordning. Bra packat o mkt snabb leverans. Rekommenderas till alla
Sålde en iPhone 8 till @Jeppel78 på distans. Snabb o smidig affär med en trevlig forum medlem. Rekommenderas!
Köpte en Apple iPhone 6s till syrran av @Jeppel78. Allt var enligt beskrivning. Trevlig kontakt och en smidig affär från början till slut. Rekommenderas!
Jag möte upp och köpte en Mate 20 Pro av Jeppel78. Trevlig kille och allt var enligt beskrivningen. Jag kan bara rekommendera!
Köpte en Google Pixel 2 av @Jeppel78 Telefonen var i nyskick som utlovat. Trevlig kommunikation och snabb leverans. Rekommenderas varmt!
Bytte en iPhone 6s+ mot en 6s på distans. Fungerade utmärkt och telefonen var i supergott skick :) Rekommenderas varmt!