Sålde en ipad mini till patrick0209, bra kontakt och väldigt snabbt betalning. Kan bara rekommenderas!
Köpte lite tillbehör till min Xbox kontroll av Patrick, snabb frakt, väl inpackat och i gott skick. Kan varmt rekommendera som säljare!
Köpte ett par Urbanears Plattan 2 Bluetooth Hörlurar av @patrick0209. Snabb leverans, mycket bra paketerat och skicket var som utlovat. Trevlig att göra med. Rekommenderas!
Jag köpte en USB-laddningsbar ljuslykta till cykeln av Patrick. Den smidigaste och bästa affären jag haft på Sweroid. Information, kommunikation och packningen. Allt var perfekt!
Sålde en iPhone 7 låda med medföljande tillbehör, kanonbra affär från början till slut och jättetrevlig kontakt! Rekommenderas
Köpte en tv av Patrick. Hämtade den på plats. Skicket var precis som utlovat och han hade dessutom packat ner den prydligt för enkel transport. Rekommenderas!
Jag köpte ett blåtandsheadset av patrick0209. Han var väldigt noga med att beskriva skick och när han kunde posta den och skickade även bilder utan att jag ens bett om det. Sammanfattningsvis så gick det snabbt och smidigt och headsetet fungerar väl i beskrivet skick.
köpte ett fodral av patrick0209 som var väldigt snabb och redig med kommunikation och att skicka. bra packat också. rekommenderas!!!