Sålde en Xiaomi till Zoobo. Mycket trevlig, bra kommunikation och snabb betalning! Super duper! Rekommenderas!
Sålde telefon till Zoobo igen, snabba besked och snabb betalning - en trevlig kille som varmt kan rekommenderas
Denna trevliga androidmänniska köpte en LG G6 av mig. Enkel och snabb kommunikation och gör gärna affär igen:)
Sålde en lur till @Zoobo , han betalade snabbt och affären var över på kort tid. Tredje gången jag gör affär med Zoobo, seriös och trevlig kille. rekommenderas starkt.
Jag vann en auktion som jag hade budat på. Det visade sig senare att jag hade missförstått vilken minnesmängd telefonen hade. Jag ångrade affären innan betalning och försökte förklara läget. @Zoobo tog det med en axelryckning. Väldigt bra kommunikation och en mycket förstående person. Rekommenderas varmt!
Sålde min Note 8 till Zoobo. Snabba besked och snabb betalning - kan inte bli annat än 100% nöjd med allt
Zoobo verkar vara stor gamer Haha sålde lite psn koder till honom. Snabbt betalat och trevlig som vanligt.
Genomförde en bytesaffär på distans, snabb och smidig affär. Skick som utlovat och jävligt trevlig snubbe.
Köpte en surfplatta av Zoobo. Mycket bra och trevlig kontakt! Postade snabbt. Rekommenderas verkligen :)