Köpte en Macbook Pro Retina av Puttesson vilket gick mycket bra. Swishade först och fick hem allt snabbt och utan krångel. Bra paketerat som andra skrivit. Verkar helt klart seriös och är trevlig i konversation. Rekommenderar.
Sålde en iPad till @Puttesson. Hämtade på plats på utsatt tid, Iiga konstigheter alls. Kan verkligen rekommendera att göra affär med honom!
Mycket bra att ha att göra med, väl packat och produkten höll vad Puttesson lovade. Här min unbox video där ni nog måste ha text aktiverat för att förstå vad jag säger: https://youtu.be/-WMy3Sbj5Y0
Fantastisk bra säljare , köpte Iphone 8 av Puttesson som var i perfekt skick som beskrivet. Gör gärna affär med dig igen och rekommenderas varmt till alla andra.
Jag köpte en Apple Watch series 3 Nike+ av Puttesson och allt funkade bra. Snabba svar och klockan var i utmärkt skick!
bytesaffär gjordes mellan två toppmobiler, mycket bra och trevlig kille att göra med. Puttesson rekommenderas varmt och mobilen samt tillbehören var i perfekt skick som beskrivet.
Andra affären med Putteson. Köpte den här gången en iPad Pro 10'5 av Putteson, väldigt trevligt kontaktperson samt en snabbt och smidigt affär. Topp paketerat och skicket var exakt som utlovat. En av dem bästa säljare här, kan bara rekommenderas!
Gjorde ett byte med denna grymma herre! Luren var exakt som beskrivet, sjukt bra paketerat och otroligt smidig att ha med och göra! Skulle det bli aktuellt i framtiden med nya affärer med han så utan tvekan så gör jag det med han! Super kille att ha med att göra med! Kan bara rekommendera honom! Keep up the good work mate!
Köpte en Note 8 av Puttesson, en väldigt proffsigt och topp säljare. Allt var exakt som utlovat, dessutom en snabb och super smidigt affär!! Ser fram mot nästa affär!! Rekommenderas starkt!
Har tidigare sålt till Puttesson men denna gång köpte jag en iPhone X. Otroligt smidig affär, perfekt kommunikation och extremt bra packat! En rakt igenom trevlig affär och jag gör gärna fler affärer med Puttesson.
Den absolut trevligaste affären jag genomfört här! Skick precis som utlovat! Hoppas och tror att vi gör fler affärer! 100% goodguy
Köpte en watch av puttesson! Fantastiskt smidig affär och förpackat som om helvetet skulle bryta lös när som helst:) 100% nöjd! Rekommenderas!
Putte köpte en Soundbar av mig och det gick snabbt och smidigt. Mycket trevlig kommunikation och trevligt att träffa en fellow swedroider. Rekommenderas!