nimren
Senaste aktivitet:
12 jun 2025 kl 09:43
Mottagna gillanden:
935

nimren

Senior Droid

Medlem
nimren sågs senast:
12 jun 2025 kl 09:43
    1. Maniak01
      Maniak01
      Bedragare! Köpte en Iphone 16 PM från denna person. Efter betalning har han inte hört av sig. Tieu som han heter finns finns på den svarta listan här på marknaden. Han är polisanmäld!
      1. nimren
        nimren
        Hej, mitt konto kapades. @bernard hjälpte mig att återfå kontot och han kan säkert kommentera här att jag talar sanning. Det är alltså inte mig du har skrivit med =/ Så jäkla sorgligt att det finns folk som gör så här.
        8 jun 2025 kl 22:49
    2. Sanjin84
      Sanjin84
      Sålde en iphone till @nimren.
      Smidig affär och trevlig konversation.
      1. nimren gillar detta.
    3. Fridensliljor
      Fridensliljor
      Köpte Apple AirTags av @nimren på distans. Snabbt skickat. Trevlig kontakt. Rekommenderas!
      1. nimren gillar detta.
    4. Klaatu
      Klaatu
      Köpte Airpods pro av Nimren. Möttes upp F2F och allt var kanon. Rekomenderas!:)
      1. nimren gillar detta.
    5. Pettapan
      Pettapan
      Köpte en Apple Watch Ultra av @nimren Allt perfekt från första kontakt. En mycket trevlig person som jag ger mina varmaste rekommendationer.
      1. nimren gillar detta.
    6. Nulf
      Nulf
      Köpte en Samsung s22, köpet gick snabbt och smidigt.
      1. nimren gillar detta.
    7. Timpppa
      Timpppa
      Sålde en telefon till Nimren. Allt gick smidigt och trevligt till. Rekommenderas!
      1. nimren gillar detta.
    8. jimmyfogelqvist
      jimmyfogelqvist
      Köpte en milanese loop. Bra kommunikation och snabbt skickat. Tack för en toppenaffär!
      1. nimren gillar detta.
    9. ruf0ns
      ruf0ns
      Köpt en iPhone 13 Pro Max av @nimren. Riktigt trevlig kille och går att lita på, han skickade mig telefonen mot handpenning och sedan förde jag över resten när telefonen var framme. Rekommenderas varmt!
      1. nimren gillar detta.
    10. cinejan
      cinejan
      Köpte en iPhone 12 Pro Max av nimren. Den var i toppskick precis som beskrivet. Bra info och uppdatering vid sändning. Trevlig herre dessutom som jag gärna gör affär med igen!
      1. nimren gillar detta.
    11. m1cke
      m1cke
      Köpte en Slicecharge av @nimren
      Allt gick snabbt och smidigt, väl paketerat. Rekommenderas!
      1. nimren gillar detta.
    12. reiman
      reiman
      Träffade @nimren och köpte en inplastad iphone 11. Mycket trevlig kille och enkel,smidig affär! Varma rekommendationer!
      1. nimren gillar detta.
    13. opuschen
      opuschen
      Köpte en Lightning -> VGA kabel av @nimren . Skickades snabbt och smidigt, inget krångel. Rekommenderas!
      1. nimren gillar detta.
    14. opuschen
      opuschen
      Köpte AirPods av @nimren och träffades lokalt. Mycket trevlig och smidig affär, rekommenderas!
      1. nimren gillar detta.
    15. tooobe
      tooobe
      Sålde en iPad till nimren. Han swishade i förskott och var en mycket smidig köpare
      1. nimren gillar detta.
  • Laddar...
  • Laddar...
  • Om

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Apple  iPhone 15 Pro
  • Laddar...