måste rekomendera detta sköna lir, nice grafik. mycket likt Plants Vs Zombies som också är på gång till android om jag inte minns fel. finns lite översättnings fel men funkar bra på min desire. Leave Devil Alone by GZORZ 1,000 downloads, 56 ratings (3.7 avg) Free
Testade spelet igår. Är som en plants vs zombies klon. Verkar vara portad ifrån en kinesisk version, vissa meningar är i kinesiska tecken och engelskan är ju inte 100% rättstavad direkt... Men spelet är kul iaf, hoppas dom "städar till det".
Alldeles för jefla svårt dock, så fort inlärningbanorna var slut åkte jag på storstryk. Har någon något bra tipps hur man gör för att vinna en bana. Har även testat portningen av 'Plants vs. Zombies' som finns ute för Android åker på stryk där med men har iaf en sportslig chans.
Två rader med solrosor, förlåt, gravar. Sen gäller det ju att bygga sånna stenar långt fram. Och lära sig hur långt de olika gubbarna skjuter så man sätter dem i rätt ordning. Var hittade du p vs z till Android?
Han kanske menar flash-versionen som man kan spela om man har froyo. Funkar helt okej, men känns som touchen är lite off så fort det blir flash-material på min desire :/
Du får inte glömma att använda dina andra skills med förutom att bygga saker på banan. Du har ju ett eldklot att skjuta iväg med. Det var ca 4-6 banor tror jag sen vill de ha betalt Och som Abbe sa här förut sätt ut såna där stenar dom stoppar fienden länge innan de går sönder. Skapa en hel rad med gravstenar längst bak som håvar in "pengar".
Nja, jag menar det portade spelet som kommer i form av en .apk fil som man kan installera. Är dock inte speciellt optimerad eller officiell. Går att hitta ute på den vida webben om man vet var man ska leta.
Innan man hunnit bygga mer än 4 gravar här ju ondingarna kommit. Hinner ju inte bygga så mycket innan man e' överkörd.