Det är så lite, jag tror att alla skulle göra det om någon blivit utsatt för det jag och sydou har blivit. Det var mig han gav halva kollit. Han fotade kvittot men endast en del av kollit. Jag har kvar det på datorn eftersom det var så löjligt, vid frågor om han kunde ta kort på hela kollit så kunde han inte det eftersom han inte hade någon kamera. Det har nästan alla och om man inte har det kan man låna. Nu tog det en månad för mig att få tillbaka pengar och jag har alla mejlkonversationer, sms och pm som jag och Laroux hade med varandra. Som sagt, jag lovar dig att om du kan bevisa mig att du sänt mig pengar innan den 25 mars som du säger att du gjorde kommer jag att betala tillbaka samma summa till dig för att du inte ska ligga minus, jag lovar dig det Laroux. Be bara din bank faxa dina kontoutdrag till min bank och visa mig att det du säger stämmer så ber jag om ursäkt för allt och du får tillbaka 1650 kr som du påstår att du varit tvungen att sätta in igen eftersom första gången hade det "försvunnit" enligt dig. Sen är inte din sambo polis heller för den delen. Du hade som sagt över 5 veckor på dig att göra rätt för dig både mot mig och mot sydou men ingen av oss fick några pengar tills vi inte gick vidare med detta. Jag vill påpeka att vi till slut fick våra pengar tillbaka, efter 5 veckor
Last edited: Apr 28, 2012