Som det ser ut just nu så kan vi vänta ytterligare 2-3 veckor innan update släpps... Vad trött man blir...
Jag har stora problem med min telefon också... Måste starta om den flera ggr/dag.
Väldigt ofta får jag "ingen tjänst " eller liknande felmeddelande. Ofta sitter det en cirkel uppe i högra hörnet (där staplarna sitter) som är struken... Det hjälper inte att flytta på telefon eller göra något annat .. den kommer inte fram. Man måste starta om den för att den ska börja fungera. Har varit på reparation 3 ggr och de bytte kretskortet 2 gånger men det hjälper inte. Det händer även om jag står mitt i centrala Jönköping där det finns både 4 och 3 G.
När det gäller surfing så kan jag få samma fel som de andra.. att den kopplar inte upp sig och visar att det inte finns någon uppkoppling eller liknande.
Ganska irriterande och hoppas verkligen att uppdateringen löser problemet, annars åker den på reparation igen och då byter jag telefonen. Det blir 4-de gången för samma fel vilket kan tyckas tillräckligt stark skäl för att få byta telefonen ( få en ny)
Last edited: Oct 25, 2012