Avslutad: Olåst Note 3 OBS! Rootad SÅLD

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av leolulz, 26 jan 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. leolulz

leolulz Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    251
    Telefon:
    Note 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Note 8
    Övrigt:
    Chromecast
    Hej!

Tänkte göra ett tappert försök på att sälja min Note 3 då jag är fast i iPhone träsket. Den är olåst och inköpt på Phonehouse den 14/10-2013 (Kvitto finns kvar). Allt som ingår i lådan från fabrik följer självklart med, hörlurarna är inte ens uppackade! Kartongen finns självklart också med!

Jag fick 1.1 på synundersökning till körkortet för 2 år sedan och jag kan inte hitta några skavanker på den, och efter att ha kört med putsduk på den i 10 minuter så lyckas jag fortfarande inte hitta något!

Nu till det tråkiga, den är rootad så Samsungs E-fuse är triggad = Ingen garanti. Kanske går att återställa i framtiden vad vet jag. Vet inte heller vad svensk lag säger om det, kanske finns något sätt att få saker bytta på garanti iallafall.

Under tiden jag har haft den har jag aldrig haft problem med mottagning på både GSM/3G eller WIFI. 4G har jag ingen aning om då jag inte har den tjänsten. Det kända touch problemet som var vanligt på de första leveranserna lyckas jag inte återskapa på något vis... Kanske hade tur eller fick en senare leverans :)

En liten bild slänger jag också med!

SÅLD

Jag tycker det känns som ett lagom pris för en lur som fortfarande kostar 5.5k i seriösa e-butiker. Perfekt om du är sugen på en Note 3 och har koll på hur ROMs osv funkar (självklart kan jag återställa den till helt stock utan custom recovery om du vill ge den som minisurfplatta till ungen hemma!) Sen om du kan importera den för 4k eller köpa den genom något mysko företag på nätet bryr jag mig inte om! :)

Mvh.

Last edited: 26 jan 2014
  2. amirali

amirali Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    34

MINA ENHETER

Vart finns den? Jag är intresserad: )

Skickat från min LG-D802 med Tapatalk 4

3. leolulz

leolulz Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    251
    Telefon:
    Note 8

MINA ENHETER

Telefon:
    Note 8
    Övrigt:
    Chromecast
    Finns i Karlskrona i Blekinge

4. Galax

Galax Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    270

MINA ENHETER

Du är inte intresserad av att byta den mot något? :)

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.