Gotta lööve spotifys songs to sing in the shower + mitt knäppande
Summa summarum, har en "biltelefon" (GT-I580 nnelAdvisor/Photos/Volvo/Watermarked/9123545/1.jpg?refresh[/IMG]
Telefonen är inkopplad till 12V för laddning och i hörlursjacket sitter det en FM-Sändare som sänder till stereon. Telefonen har ett Wifog SIM-kort i och agerar Wi-Fi hotspot döpt till "Volvo V40". När strömmen kopplas in så hälsar telefonen mig med: "Charging started. Opening Spotify." och öppnar sedan Spotify och byter till nästa låt.
När jag är klar drar jag ut sladden och Spotify pausas och sedan dödas appen. Efter det så säger den "hej då" med: *BEEEP, BEEP* "Thank you for travelling with this Volvo V40. I hope you enjoyed the free music and Wi-Fi. Stay awesome,

teeth:

) bye." *BMW CHIME*
Wi-Fi hotspoten är aktiv i 15 minuter from det meddelandet ifall någon sitter kvar i bilen
Mellan klockan 22:00 och 07:00 (om ingen laddare är inkopplad) går telefonen in i flygplansläge. Om batteriet sjunker under 50% skickar den ett SMS till min telefon med batteristatus varje dag kl 21 tills telefonen är död eller laddad över 50%
https://www.dropbox.com/s/879amdne8lsse6q/2014-03-09 18.27.00.mp4Click to expand...