Behöver hjälp med analog klocka

Diskussion i 'Blade' startad av Star, 15 jan 2011.

1. Star

Star Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det är så här att igår ikväll så vill jag titta på "widgetar" knappen och jag klickade på den. Det kom fram en klocka som heter "analog klocka" och jag klicka på den för att se om jag skulle få en klocka på skärmen. Vilket jag fick men denna klocka var fult. Så jag gick in i Android market och installerade "Digital clock" men tyvärr så blev det två gånger dvs två filer av samma klocka. När man klickar på menu, lägg till, widgetar, så står det Digital clock 1x2, Digital 1x4. Vad innebär det? Jag lyckas inte ta bort ena den. När jag klickar på den Digital clock står det "det finns inte mer plats på den startsidan". Alltså får jag inte ha klockan på skärmen. Vad är felet och vad behöver jag göra?

2. Grasp247

Grasp247 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    33

MINA ENHETER

1x2, 1x4 betyder storleken på widgeten så om du har många widgets på din hemskärm så kanske den inte får plats. Så testa lägga till den på en tom skärm

3. InZanity

InZanity Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

håll inne fingret på den du vill ta bort och sen dra den till "papperskorgen" längst ner på skärmen

4. jThure

jThure Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Du har inte fått en dubbelinstallation, utan det är endast olika alternativ på storleken som Grasp sa.