Dags för en ny REA på Android Market. Vad sägs om Shadowgun för 4 kr? Se hela listan här. Passa på så länge det varar.
Försökt köpa Shadowgun men det går inte . Paper camera, Osmos, Camera Zoom, Jamie Oliver blev det. Riktigt roligt med sådana här drives!
Nice, Dead Space för fyra spänn! Installerade också jamie olivers 20 minute meals, vet inte om den är nåt att ha men för fyra kr så spelar det mindre roll.
Min XOOM uppdatera precis market till "google play" dock ingenting märkvärdigt förutom namnet och ikonen.
Önskade bara att det hade fungerat att köpa Gplay vägrar helt plötsligt acceptera mitt Swedbank E-kort (Visa). Fungerat fint förut, och har även testat att göra ett nytt.
Inte om man har en Note tyvärr. Det är en del appar som man inte kan komma åt i samsungs affär med Noten, ofta appar som går att köpa i market. Jag antar att det beror på upplösningen och att samsung inte uppdaterar kraven för apparna tillräckligt snabbt. Lite frustrerande är det, exempelvis finns det tre versioner av tapatalk gratis i samsungaffären men ingen av dem fungerar på Note (även om exakt samma version gör det i market). Å andra sidan får man ju en hel del appar utvecklade direkt för noten och dess penna.
En liten fråga, första gången jag handlade en app. Köpte Osmos HD på rean för 4 kr. Men det drogs ytterligare 8 kr. Sen såg jag att det står i google play att banken kan dra en extra avgift. Är detta normalt? Varierar denna extra dragna summa från app till app? Dras den varje gång? Får man tillbaka denna summa? Tack.