Så ja, då har jag för tredje gången fått tillbaks telefonen och ni kan ju gissa om det andra skärmbytet gjort någon skillnad? Såklart inte och jag vet varför: Skärmen klarar inte av att visa en korrekt gråskala, vilket jag kommit fram till genom att helt enkelt jämfört telefoner som olika kompisar har samt med telefoner på Elgiganten. Skärmen suger helt enkelt utifrån mina preferenser.
Har nyss pratat med Tele2s kundtjänst och de hänvisar mig till Brightpoints kundtjänst för att försöka få telefonen utbytt mot en annan modell. Går de inte med på det så köper jag en annan telefon och någon (Samsung/Tele2) får tyvärr betala massa pengar för fler skärmbyten för jag accepterar inte att en skärm skall vara så här kass utan skickar in den ända tills problemet är löst. Blir ju en oändlig loop då jag kommit fram till att skärmen inte kan visa en "ren" gråskala.
Fan vad jag ångrar att jag blev "lurad" av kundtjänst på Tele2 och Samsungs support att göra en dead on arrival på telefonen i stället för att helt enkelt ångrat köpet och valt en annan telefontillverkare.
Ja ja, fredag kväll, dags att göra något roligare och det med gamla Desire i fickan.
Last edited: May 18, 2012