Diskussion kring kommande Galaxy S III

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av Albin-132, 17 sept 2011.

1. Pixeln

Pixeln Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Fast om man räknar till alla forum globalt, hur svårt kan det vara för Samsung att klämma fram ett cirka datum eller kvartal för släppet och ha det på sin hemsida.

Som det är nu så finns det ingen information och det leder bara till en massa spekulationer.
    Samsung räknar säkert med att snacket kring en ny modell skapar en massa publicitet som dom aldrig kunde få ut via betalkanare.
    Det dom inte räknar med är alla negativa aspekter som samma information eller rättare sagt saknad av information leder till.

Dom får gärna vara hemliga å la äpplet, men ge i alla fall ut en tisdaspekt
    när telefonen kommer släppas.

2. pmugghc

pmugghc Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 063

MINA ENHETER

Vilket teasande?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

3. Facit

Facit Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    238

MINA ENHETER

Nu får de ta och hosta fram när de hade tänkte visa den... Gah.

4. chuck norris

chuck norris Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

Det är nog sant att det är media/personer som snarare hypar detta in i absurdum.

5. madobo

madobo Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

6. Dahliz91

Dahliz91 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    212
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Det är ju ungefär som förra året, var väl lite tidigare dock. Men ska de släppa i hela världen samtidigt istället för vissa delar som förra året så är det väl okej med en liten förskjutning.

7. marw77

marw77 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    126

MINA ENHETER

8. Pixeln

Pixeln Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    19

MINA ENHETER

Självklart, och jag gillar iden med att sluta gapet mellan release och då den faktiskt går att köpa i affärren. Det önskar jag fler gjorde.

9. Evilomatic

Evilomatic Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Ok , då var det den 30:e då......vart är mina fakta? samsung...vakna

10. Dahliz91

Dahliz91 Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    212
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    30.e var det väl bara en subbutik som skulle öppna? Du lär få vänta en bra bit in i april i alla fall. Kommer den i juni så är det väl presentation april-maj. Men snart borde lite mer trovärdiga läckor kunna komma. Vid det här laget borde ju processor och sånt vara redo för produktion. Ska de släppa i hela världen samtidigt måste de ju lägga mycket tid på produktionen och därifrån borde det ju läcka.

11. apr76

apr76 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

S-penna

Tror ni att det finns någon chans att Galaxy S3 kommer att ha en S-penna? Eller att någon av Samsungs nya smartphones kommer att ha det?

12. dt33

dt33 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Garanterat nej, S-Pen är exklusivt till Note modellerna och Samsung vill nog inte konkurrera ut sig själv.

13. Blomkungen

Blomkungen Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    416

MINA ENHETER

Inte alls garanterat nej.
    S3 har nog en chans att få det.

14. bota1

bota1 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

15. dt33

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

Så allt storsatsningar med marknadsföra Noten runt om hela världen, p.g.a just 5,3"/S-Pen, t.o.m tävling om S-Pen utvecklar tävling på total pris 200k US för bästa appen till Noten och helt plötsligt släpper dom SGS3 med S-Pen!

Så dum är inget företag, som hårdlanserar en modell, med miljontals i reklam kampanjer och samtidigt släpper en annan för konkurrera ut sin egen hårdlanserade modell. Låter det verkligen rimligt att ett företag gör på det viset, tycker du?
    Isåfall är det nåt verkligen nåt fel på Samsungs marknadsföring avdelning och skulle bli hånskrattade runt om i världen med dess idiotiska marknadsföring.

Rykte: 10 miljoner förbokade redan av SGS3: http://www.phonearena.com/news/10-million-Galaxy-S-III-preordered-by-carriers-Samsung-gearing-up-for-a-blowout-smartphone-quarter_id28612

Verkar bli en riktig hit SGS3 och kommer slå alla rekorder. :/

Last edited: 30 mar 2012
  16. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

Rykte: 10 miljoner förbokade redan av SGS3: http://www.phonearena.com/news/10-million-Galaxy-S-III-preordered-by-carriers-Samsung-gearing-up-for-a-blowout-smartphone-quarter_id28612

Verkar bli en riktig hit SGS3 och kommer slå alla rekorder. :/[/QUOTE]

bokade av operatörer runt om i världen ja.. inte privatpersoner.. det säger ju inte så sjukt mycket om hur populär den är redan nu. 10 mille är ju inte direkt en grymt stor siffra, hade det varit en iphone hade det väl förmodligen varit 100 miljoner världen över på preorder ;)

17. dt33

Mottagna gillanden:
    602

MINA ENHETER

bokade av operatörer runt om i världen ja.. inte privatpersoner.. det säger ju inte så sjukt mycket om hur populär den är redan nu. 10 mille är ju inte direkt en grymt stor siffra, hade det varit en iphone hade det väl förmodligen varit 100 miljoner världen över på preorder ;)[/QUOTE]

Isåfall, skulle alla operatörer i USA gått i konkurs och bara fråga Sprint, AT&T, Verizon om hur mycket dom tjänar på varje såld iphone.
    Men operatörerna har blivit smarta och dessa 10 mille SGS3 kommer låta dom tjäna storkovan igen. ;)

18. neddie

neddie Android Medlem

Mottagna gillanden:
    1 057

MINA ENHETER

Isåfall, skulle alla operatörer i USA gått i konkurs och bara fråga Sprint, AT&T, Verizon om hur mycket dom tjänar på varje såld iphone.
    Men operatörerna har blivit smarta och dessa 10 mille SGS3 kommer låta dom tjäna storkovan igen. ;)[/QUOTE]

man får hoppas att det säljs långt många fler iphones än androids ett tag till iaf kanske med tane på att google verkar tjäna i snitt 4ggr högre revenue på varje såld iphone mot android-lur ;) personligen är jag fri från båda nu vilket känns sjukt skönt men en galaxy s # är ju alltid en galaxy s # ;)

19. pmugghc

pmugghc Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 063

MINA ENHETER

Kan du ge exempel på nåt annat företag i nån liknande branch som ger ut sån info innan produkten har lanserats?

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

20. lolbazor

lolbazor Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Men förstår du inte att de vill sälja de modeller som är på marknaden nu? Försäljningen kommer ju ta stopp om de utannonserar en mobil som kommer ut 2 månader senare...