Ni undarar säkert vem är det som tar alla dessa bilder? Skall vara undrar.
Jo mitt namn är Edvard och min singatur är eos just däför heter sidan eos95, 95 kommer fårn 1995 då jag föddes.
Skall vara:
Jo, mitt namn är Edvard och min signatur är eos. Just därför heter sidan eos95, 95 kommer från 1995 då jag föddes.
Vad använder jag för fotoutrustnining för ta bilderna som läggs upp på sidan? Skall vara: fotoutrustning
Jo jag använder en Canon 40D och objetiv: Canon 18-85 IS och tamron 70-300 VC. Andra tillbehör: 2 st stativ, ett enbets stativ och ett vanligtstativ(3ben) och en difuser för inbyggda blixten. vilka andra tillbehör har jag i fotoväskan: en "putsduck" och 2 st objetiv lock(fram) och ett objetiv lock(back lucka), extra minneskort, och handbook
Skall vara:
Jo jag använder en Canon 40D och objektiv: Canon 18-85 IS och tamron 70-300 VC. Andra tillbehör: 2 st stativ, ett enbensstativ och ett vanligt stativ(3ben) och en difuser för inbyggda blixten. Vilka andra tillbehör har jag i fotoväskan: en "putsduk" och 2 st objektivlock(fram) och ett objektivlock(baklucka), extra minneskort, och handbok
Vad gör jag när jag inte inte fotografer? Skall vara: fotograferar
Så klart går jag skolan, jag går första året på: "Estetiska programmet, inriktning kommunikation och medier" och när ja inte är i skolan så är jag angaerad scout i Fisksätra scoutkår.
Skall vara:
Så klart går jag i skolan, jag går första året på: "Estetiska programmet, inriktning kommunikation och medier" och när jag inte är i skolan så är jag engagerad scout i Fisksätra scoutkår.
Jag skulle nog säga "try and error" och vissa bilderna för andra så de kan ge kritik, det behöver inte bara vara folk du känner, internet är fullt av folk som vill se bilder och har kunskap att ge bra kritik. Mitt hetaste tips för en nybörjare är fotosidan. Och kolla på andras bilder är också viktigt för att då får du inspiration.
Skall vara:
Jag skulle nog säga "try and error" och visa bilderna för andra så dem kan ge kritik det behöver inte bara vara folk du känner, internet är fullt av folk som vill se bilder och har kunskap att ge bra kritik mitt hetaste tips för en nybörjare är fotosidan. Och kolla på andras bilder är ochså viktigt för att då får du inspratrtion.
Last edited: 15 januari 2012