Hej på er Allvetare!
På min S3:a och andra samsung lurar har man i kunnat gått in under program för att sedan trycka på menyknappen och välja alternativet "Dölj program". När man tryckt där får man upp sina program med rutor att bocka i bredvid och på så sätt kunnat dölja dem.
Tog kontakt med Samsung där svaret var
Tack för ert E-mail till Samsung Electronics Nordic.
Du skall absolut/självklart kunna dölja ett program med din Note 3. För att göra det går du först in under dina program. Där trycker du på menyknappen (den som är till vänster om hemknappen på din telefon), där har du ett alternativ som heter "Dölj program". När du tryckt där får du upp dina program med rutor att bocka i bredvid.
Grejen är att denna funktionen är borttagen på Note3 och man kan inte längre dölja "privata (appar som man exempelvis inte vill att flickvännen ska rota igenom) appar" längre.
Visst har de koll på sina produkter
Någon som har ett smidigt alternativ lösning för detta? Vill ha snabb åtkomst till de dolda apparna. Finns en del appar jag provat att ladda hem men inte fått någon som fungerat klockrent. De flesta fungerar mest som lösenordskyddade appar men de ligger fortfarande synliga på programfältet, något jag vill dölja helt därifrån.
Tacksam för alla svar,
Ha de!
Last edited: Feb 21, 2014