Krånglar SE Synkroniseringen för er

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av Johan325, 26 jul 2010.

1. Johan325

Johan325 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Byte sim-kort en kort stund igår och när jag satte tillbaka mitt eget så kom "förstagångs-inställningar" upp igen. Har bytt sim-kort fram och tillbaka förut och kommer inte ihåg att det var så?

Är det nåt nytt i den senaste uppdateringen?
    Var tvungen att fylla i lite lösenord och sådant igen, t.ex Google.

En sak som jag dock inte fick ordning på var SE synkronisering. Det är inte så att den har krånglat för alla under dagen?

Har gjort allt, raderar den, kört guiden igen, skrivit in manuellt, osv osv allt. T.o.m gjort om proceduren med att byta sim-kort vilket bara resulterade i att jag fick fylla i min operatör och google inställningarna igen.
    Telefonen hade nåt flax och synkroniserade vid 11:30 - 12:00 idag men bara en gång. Nu fungerar det inte igen.

Johan

2. Johan325

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Är det någon av er som kört SE's synkronisering sedan uppdateringen 1.1.27 / 28 och fungerade det?

3. Cap_a

Cap_a Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16

MINA ENHETER

Efter uppdateringen har jag inga problem att synka kontakter och kalendern med google. Det problemet hade jag tidigare.
    Fast jag fick göra en ominstallation av 1.1.27 för en uppdatering som behöll inställningarna sunkade ner min telefon helt och flera appar slutade att funka.

4. Johan325

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Okej tack för ditt svar. I mitt fall var det tvärt om, Jag hade Google som synk först (man kan ju bara ha en) sedan gick jag över till SE's. Google krånglade inte i början, men igår när jag testade det (gjorde allt möjligt för att få igång synken till SE) så krånglade det också men det gick bättre än SE's synk eftersom den inte fungerade alls.