2.2 uppdateringen?

Diskussion i 'Wildfire' startad av Bella, 14 sept 2010.

1. Bella

Bella Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Kommer 2.2 till wildfire??
    Eftersom min wildfire aldrig kommer! (beställde min den 22/8 o ringde o frågade efter den nu o någon har avbokat den för mig förra veckan:mad:) så kollade jag på prisjakt, och såg någon hade skrivit:
    (Jag har förresten efter att ha pratat med HTC sverige och international fått reda på att de inte har några planer på att släppa 2.2, det betyder dock inte att de … inte kommer att göra det, men att det inte finns planer inom en snar framtid)

2. blixt

blixt Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=20129 :)

Verkar som att informationen är osäker, vissa säger fråga din operatör, medans någon pratat med HTC och att dem säger att deras uppdateringserver ligger nere för tillfället.

EDIT: Eller är jag helt ute och cyklar? Det kanske inte handlar om 2.2?

3. Cherokee

Cherokee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    106

MINA ENHETER

2.2 borde komma till Wildfire eftersom den tillhör en av de modellerna som har släppts 2010. Enligt HTC ska alla 2010-modeller få 2.2.

Den tråden som blixt hänvisar till är några småfix. En rom ligger inte på 12mb utan snarare närmare 100mb.

Jag beställde en röd Wildfire åt sambon på Katshing i torsdags och den kom igår. Det finns om man letar lite ;) Men den är populär. Min lokala expertbutik i min lilla ort hade 12 st på väntelista, och 25 i rest.

4. blixt

blixt Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Okej, tack för klargörandet :)!

5. factasy

factasy Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej detta är svaret från HTC
    Hej Thomas,

Vi är medvetna om problem med uppdaterings systemet och jobbar på det för tillfället det bör vara löst inom en snar framtid. Vi har för tillfället ingen information om huruvida Android 2.2 kommer att komma till Wildfire.

6. Cherokee

Cherokee Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    106

MINA ENHETER

7. Massy

Massy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31
    Telefon:
    Sony Xperia Z3+

MINA ENHETER

Telefon:
    Sony Xperia Z3+
    Telefon 2:
    Oppo Find 5
    Platta:
    Nexus 7 1st Gen
    Platta 2:
    iPad Mini
    Ja, att släppa den i Kina och sedan inte översätta den är väl bra onödigt för dem? Lär inte vara så mycket arbete med att översätta och få ut i resten av världen.

Att HTC supporten inte säger något är förmodligen eftersom det inte är bekräftat och de får antagligen inte nämna/veta något om det.