Skype nu officiellt för android! Trevligt att se Skype på market imorse, testade och det fungerade utmärkt att ringa över 3G .
Det funkar bra med mitt MW600 BT headset. Orio: Det betyder att man inte kan ringa med 3g i USA, vi har båda möjligheterna.
Buggar på Galaxy S för mig. Går inte att logga in: http://forum.skype.com/index.php?showtopic=725033 Kul att Skype kom till slut i alla fall.
Samma här. Testade att gå in på skype.com/m för att installera, men fick veta att enheten inte stöddes. Att söka efter Skype på market gick heller inte. Men med QR-koden hittades Skype...men går inte att logga in.
Har också testat nu. Det stödjer inte installation på SD kort och programmet är 14 meg. Surt för oss som har orootad Desire. Hoppas de slår på det snart. Chatten verkade funka, men kollegans Galaxy S kraschade när vi skulle prova ett voicesamtal.
Att ringa med 3g till skypes testtelefon funkade utmärkt för mig med turbo-3g. Vad var det som inte funkade lasslax?
testade att gå in på skype.com/m och min enhet hittades inte. QR koden fungerar inte alls för mig via mobilen...
Josåatt: Ja, kör 2.1. Såg precis en market-kommentar om att det funkade via wifi, inte 3g. Stämmer inte för mig dock. Skumt. Edit: De har uppdaterat beskrivningen på market och hemsidan nu. Stödjer inte vissa telefoner, inklusive Galaxy S. Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Det gick att ringa, men samtalet klipper, fördröjs så att halva ord försvinner, du kan inte höras bara fragmentalt. Jag har 7Mbit - det borde duga, trodde jag. Tydligen inte. Får testa på andra ställen också, om det kan bero på lokaliteten? Tänkte också testa på någon gratis WiFi ställen typ McDodo
Äntligen!! Läste det på Engadget att en riktigt Skype app hade kommit till Android Det ser lovande ut ska testa att ringa lite under lunchen.