OK! Vi tar det från början 
Börja med att ge mappen /system/bin "rw" rättigheter med Root Explorer.
För att vara säker på att det är gjort, ska det se ut såhär :
Högst upp i den grå listen ska det stå /system/bin
Under det i det svarta fältet ska det stå :
165,02MB used, 40,96MB free (fast de siffrorna där varierar nog friskt), r/w (och i en grå ruta bredvid) Mount R/O. - som på bilden!
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fnorthrol.se%2Fscreenshot.png&hash=0d2b44b89548ed805e65eecd37103c5c)
Ladda ner xRecovery 0.1 beta. Leta fram filen, för mig hamnar den i Mina Dokument / Downloads. Högerklicka på den och välj att med ett kompatibelt uppackningsprogram "Packa upp det här" / "Extract here".
Då får du fram : Busybox på 719kb, chargemon på 1kb och xrecovery.tar på 2210kb.
Ladda ner Droid Explorer beta härifrån :
http://de.codeplex.com/releases/view/50997
Under tiden som det laddas ned och du installerar det så sätter du USB på felsökningsläge - Inställningar -> Program -> Utveckling. Se till att bocken för USB-Felsökning blir ifylld.
Anslut USB kontakten och när telefonen frågar vad du vill, trycker du på Back-pilen.
Starta Droid Explorer, och nu ser du alla mappar i telefonen.
I det vänstra fönstret i Droid Explorer (DE) så har du en mapphirearki. Se till att mappen som bara heter "/" är markerad.
Tryck nu på mappen "system" i det vänstra fönstret i DE.
Nu kommer det ut ett nya mappar i det vänstra fönstret, och där dubbelklickar du på mappen "bin", som då öppnas i det högra fönstret.
Ta nu dina tre filer, från där du packade upp dem - busybox, chargemon och xrecovery - och "drag and drop" dem till DEs högra fönster.
Vänta tills det är klart, och DE kör en "refresh" i fönstret av sig själv. Dubbelkolla att filerna kom in genom att i DE högerklicka på dem, välj Properties och kolla att datumet stämmer överens med den dagen du gjorde detta.
Nu stänger du av telefonen, drar ut USB sladden och startar sedan upp den igen. När den första Sony Ericsson texten i vitt kommer upp, trycker du upprepade gånger på Back-pilen, och du ska då komma in i xRecovery.
Fungerar det inte denna gång, då får någon annan hjälpa dig, för det var mitt sista tips - tror jag 
Lycka till!
Last edited: 27 februari 2011