Hej!
Jag köpte denna surfplatta (Point of View 10" Mobii Tegra2) igår 2011-03-24 på Alina Systems i Uppsala för 2995:- spänn och säljer den redan idag (gärna till någon i Uppsala/Stockholms-området så vi kan träffas) i orginalkartong och med laddare, USB-kabel och kvitto för 2400:-. Den är såklart i nyskick.
Det är absolut inget fysiskt fel på den. Den är rapp och jag tycker Android funkar bra. Anledningen till att jag säljer den är att jag delvis köpte den för att läsa och annotera akademiska PDF:er med programmet RepliGo men jag tycker tyvärr att läsbarheten för denna typ av text blev lite för dålig, speciellt när plattan vinklas i porträtt-format.
Jag har installerat Market på den, samt ett hack för att Wifi inte ska koppla bort när skärmen vilar. I övrigt är det original-ROM och den är inte rootad.
Jag slänger med ett 2GB MicroSD-kort på köpet :-D
Uppdatering: jag upptäckte till min förfäran att ljudkvalitén i hörlursutgången var för jävla dålig så tillsammans med den bristande läsbarheten tyckte jag att det var motiverat att ta den till butiken igen. Alina accepterade att ta tillbaka den och jag fick pengarna tillbaka. Mycket bra service!
Last edited: Mar 25, 2011