Bytes: /säljes Motorolla Razr

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av CaptainC, 24 feb 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. CaptainC

CaptainC Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

köpte en Motorola Razr men som den samboy jag blivit så saknar jag samsung för mycket ;)

telefonen är (olåst) i mycket fint skick förutom två små repor på displayen , syns inte så länge man inte letar efter dem och givetvis inte när skärmen är igång. medföljer kvitto på att telefonen är inköpt 20/12/11 från tele2.se´s butik på södratullgatan i malmö dvs inte ens 3 månader gammal och har många månaders garanti kvar. box och alla tillbehör ingår givetvis + en bil laddare . telefonen är olåst och funkar till alla operatörer OBS micro sim OBS

byter telefonen mot en SGSII (svart, vit, rosa, gul blå whatever) eller säljer den för 3000kr

finns i malmö och ser helst att bytet eller köpet sker här. annars är de förskottsbetalning + frakt som gäller från köparen.

skål :)

2. alexelrey

alexelrey Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    299
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO
    Sugen! Har ju en olåst galaxy s2 som du kanske har läst :P maila mig så pratar vi! [email protected]

3. papinho

papinho Bannlyst Bannlyst

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

förlåt om jag går offtopic, du kan svara via PM om du nu vill. Jag funderar på en Razr, har tidigare haft SGS (jag antar att du också har det, sett dig i SGS-forumet) Vad tycker du om telefonen? Är skärmen så dålig som det sägs? återigen ber om ursäkt för OT

4. CaptainC

CaptainC Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

skärmen är inte dålig någonstans. det är en S-amoled advance med qhd upplösning så den så den är bättre än den som sitter på sgs. mobilen är lika rapp som sgsII iallafall de jag använder den till. otroligt tunn är den och batteriet har hållt nsart 2 dagar utan att behöva ladda, dock har jag bara använt den tll whatzapp och samtal lite facebookande osv inget tungt.

Men...det är ingen samsung det svider i hjärtat när jag plockar fram den och inser att jag inte kan ha kul med den i odin hahaha

papinho gillar detta.
  5. alexelrey

alexelrey Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    299
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 14 PRO

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre