God dag. Idag gjorde jag något min fru kommer döda mig för när hon kommer hem. Åkte till Phonehouse och köpte en One X. Åker hem, och ska sätt igång. Kommer inte längre än att öppna lådan innan jag inser att jag inte kommer trivas med den. Ett impulsköp, då säljaren sa att denna telefon är det hetaste av det hetaste. Det är den säkert. Åker tillbaka med låda och undrar om man kan få lämna tillbaka den, vilket jag självklart inte fick. Säljaren som själv hade en sådan, visade på sin, att den minsann var bra. Han visade runt i menyer och höll på. Insåg att jag gillade inte det alls. Köper då istället telefon nummer 2, en Sony Xperia S. En sån telefon har min arbetskollega, och jag har sett på den vid tidigare tillfällen. Den har jag nu använt i ett par timmar, och trivs som fisken i vattnet.
Så, nu har jag en HTC One X som ligger här och stirrar på mig.
Den är inte ens startad, bara kartongen som är bruten. Har inte bemödat mig med att rota runt i lådan, men folk kan säkert finna information på nätet om medföljande tillbehör.
Ni får:
- En låda med alla tillbehör
- Kvitto på förödelsen
- Säkert en jävla bra telefon
Finns för avhämtning i centrala Borlänge.
Annars kan den skickas. Frakten bjuder jag på. Men då får ni allt betala till mitt Swedbankkonto innan jag skickar iväg den.
Jag skickar gärna med försäkring på paketet.
Pris: Ja, den va ÄCKELDYR, men förstår att butikspris är omöjligt att få. Samtidigt måste telefonen bort innan kärringen kommer hem, annars är jag rädd att det bli skilsmässa.
Så vi säger fast pris: 4500:- inkl. frakt. Så får jag tillbaka lite som plåster på såren, någon får en grym telefon till ett bra pris samt att mitt äktenskap håller
Förövrigt ser jag fram emot att spendera tid med er på forumet
// David
Click to expand...