[app] HeroKey (Root) - Endast HTC Hero

Diskussion i 'Applikationsutveckling' startad av covedesign, 15 mar 2010.

1. covedesign

covedesign Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

håller på att bygga ut Denna app till att kunna kunna mappa om vilken knapp man vill till vad man vill :P
    Perfekt för er som spelar och vill ha fler hårdvaru knappar :D

Detta är under utveckling stadie å söker då folk som skulle vilja prova å säga vad ni tycker:P

Man trycker bara på texten för att byta funktion. sen trycker man på menu och väljer spara och sen startar ni om heron.

skulle det bli nått fel eller ni vill återställa till ursprungsläge så klickar ni menu - Restore backup. (funkar även att trycka på menu ikonen ifall man mappat om menu knappen)

ska funka till senaste läkta Eclair 2.1 romarna, funkar säkert till flera andra men är skrivet för dem iaf.

Ladda hem Beta version

[​IMG][​IMG][​IMG]

Last edited: 15 mar 2010
  2. Skywriter

Skywriter Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142

MINA ENHETER

Jag testade att ändra sök-knappen till "power" och tryckte spara och startade om. Nu händer inget alls när jag trycker på den. Jag fick bekräftelseskärmen och när jag kollade efter omstart så stod det power vid sökknappen.

Jag skulle vilja kunna ändra knappfunktionen i olika lägen. Under samtal så vill jag släcka skärmen men när jag är på hemsidan så vill jag att sökknappen öppnar en appen "go to url"
    Tror du det är möjligt?

3. paffare

paffare Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag är också mycket intresserad av att kunna få sökknappen att öppna go to url!

4. covedesign

covedesign Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hmm, Vilken rom kör du ? Testar med BeHero 2.1 och där funkar det prima

Ifall man skulle få en service att lyssna på speciella knapptryckninar så är det fullt möjligt att kunna få den att agera olika beroende på situation. håller på kolla på en sån lösning också.

5. Skywriter

Skywriter Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    142

MINA ENHETER

Jag kör MoDaCo 3.2b5
    Jag testade att byta till End call och då funkade den som lur-knappen men Power händer som sagt inget med.

6. Ziroo

Ziroo Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Skulle vara super om du gjorde så att om man håller in en knappen/snabbtrycker på knappen gjorde olika saker!

7. Skirner

Skirner Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Har precis rootat med z4root, mycket just för det här programmet. Kör med orginal rommen 2.1update1. Har gett herokey rootaccess i superuser, men den säger ändå bara "error, check that you have root previlegies"

funkar det inte alls med rootad orginalrom?