HALLÅ ALLA! SNÄLLA SVARA OCH HJÄLP MIG!! Helt ny här på Swedroid och behöver verkligen hjälp med handlandet av min alcatel OT-995.
Jag köpte min telefon (av comviq) för drygt en månad sedan, fick hem den, upptäckte att dioden som lyser upp touch-knapparna HOME och SEARCH sitter för "nära" displayen så en liten ljusstråle skickas ut i bild (syns bara när det är dovare belysning eller när man vinklar telefonen och tittar ned mot touch-knapparna). Jag skickade tillbaka telefonen till comviq, fick ut en helt ny alcatel, samma problem med den, skickade tillbaka även den och fick ut en helt ny alcatel igen som jag hämtade ut IDAG.... samma fel på den.
Så jag vill sträcka ut mig till några alcatel OT-995 användare och kolla om telefonerna "ska" ha denna diod eller om jag verkligen har fått tre telefoner irad med samma diod-problem.
Här är en bild på telefon nummer 1 av 3 på hur dioden såg ut:
![[IMG]](proxy.php?image=http%3A%2F%2Fcdn06.dayviews.com%2F102%2F_u3%2F_u3%2F_u3%2F_u6%2F_u6%2F_u7%2Fu3336670%2F20824_1343333883%2Fcsadxc.jpg&hash=49796935e959caead6f3ebea7cf17f8c)
Om någon sitter med en Alcatel OT-995 i handen eller har den på bordet bredvid sig... vinkla gärna er telefon och skåda ner på touch-knapparna uppifrån och säg om ni också har denna diod på er telefon???
OBSERVERA att lampan nästan inte ens syns om det inte är en rätt mörk omgivning eller att man skådar på lampan från ovan.
(Ljuset från dioden skiner också lätt ut igenom HDMI-uttaget och ur uttaget för mini-USB)
SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP HJÄLP HJÄLP