Bytes: Chippat ps2 med många spel/tillbehör

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Ekarn16, 12 aug 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Ekarn16

Ekarn16 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har ett chippat ps2 slim med många olika tillbehör som jag skulle vilja byta mot något kul. Det är då chippat vilket innebär att man kan spela brända spel i det. Tillbehör som följer med är bl.a. singstar mikrofoner, rockband trummor, 2 guitar hero gitarrer och buzz kontroller (3st). Finns även mååååånga spel. Allting följer med strömkabel, bild och ljud kabel osv. Har även 4 stycken kontroller. 2 vanliga med sladd och 2 trådlösa som inte är original men som funkar bra. Dock så kan det vara lite lagg på de vanliga kontrollerna ibland och tror en är trasig detsamma gäller den ena trådlösa. Kanske ska nämna det att ps2 ibland inte startar upp på första starten utan man behöver starta om den några gånger, det är tydligen fler med det problemet men när det startar går det klockrent och det är bara ibland det händer. Men som sagt det är många tillbehör och det funkar bra när det är igång.

Skulle då vilja byta mot något kul, helst en surfplatta (ipad) eller en dator men ni får gärna komma med andra förslag.

Finns i Skara och skickas ej men kan tänka mig att möta upp i närområdet

2. Ekarn16

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

3. Ekarn16

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Trådstatus: