Hejsan. Har haft min S2 LTE i snart ett halvår och jag relativt nöjd med telefonen men har sedan en eller två månader tillbaka haft den rootad och därmed ofungerande touch-knappar. Direkt efter jag rootat den så försökte jag med en fix till touchen, någon fix som ni rekommenderade och skulle fungera. Efter detta var gjort så startade inte telefonen och jag lämnade in den. Reparationen gick på garantin och ett kretskort i telefonen hade gått så jag fick tillbaka den ihop om att den var till 100% fixad men touch-knapparna fungerar fortfarande inte.
Skulle hemskt gärna vilja få dessa att fungera då att alltid endast använda sig av den fysiska knappen blir väldigt jobbigt. Vad jag undrar är om de finns någon bra fix till touch-knapparna. Finns det ingen väg som till 100% löser problemet utan att chansen finns att telefonen slutar fungera så kanske de finns någon slags launcher/app som gör det lättare för mig att hantera telefonen utan knapparna.
Edit; Löste problemet genom att bara slå *#*#2663#*#*
uppgraderade knapparna och boota om telefonen. nu funkar allt, är sjukt glad!!!!
Kan även tillägga att jag inte tror att telefonen ens har blivit rootad.
Hjälp uppskattas!! MVH
Last edited: 5 januari 2013