Skulle ta upp telefonen ur framfickan för att fota och mer än halva skärmen som en stor gul kvadrat och detta gick inte att bli av med. Tar ur batteriet och startar om telefon och då ser min kompis att det är sprickor i skärmen. Märkligaste var/är att sprickorna på insidan och utgår från en *punkt* lite till vänster om mitten av skärmen. Ungefär som om man skulle tagit en hammare spikat en spick mot skärmen (fast inifrån). Det är inga sprickor i själva "ytterytan".Jag har varken tappat telefonen, suttit på den eller misshandlat den på något annat sätt heller.
Senaste dagarna betedde sig min S4a lite konstigt, den drog igång skärmen av sig själv fast den låg i framfickan. Detta resulterade i att den drog ur batteriet och var ganska varm.
Troligtvis var min skärm "överkänslig" för värme pga någon *miss* i produktionsprocessen (när den blev varm av något mjukvarurelaterat och "utsatt" för värmeskillnader mellan ficka/ben och yttertemperatur).
Kan bara hoppas att Samsung tar sitt ansvar och löser detta på ett så smärtfritt sätt som möjligt.
Någon som hört talas om något liknande?
Last edited: May 20, 2013