Problem med Samsung Galaxy SII plus

Diskussion i 'Samsung Allmänt' startad av david.s, 13 okt 2013.

1. david.s

david.s Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    15
    Operatör:
    Vodafone
    Telefon:
    OnePlus 3T

MINA ENHETER

Operatör:
    Vodafone
    Telefon:
    OnePlus 3T
    Telefon 2:
    OnePlus One
    Hej!
    Jag köpte en Samsung Galaxy SII plus I April i år (på elgiganten). Den var helt felfri från blörjan, men efter ungefär 2 månader började den bli mycket segare, ibland fastna helt, ibland starta om sig själv och batteritiden blev sämre och sämre..
    Jag åkte till slut till elgiganten för att få mobilen reparerad. Där sa de att jag först skulle återställa mobilen till fabriksdata och sedan kolla om jag fortfarande hade samma problem. Det märktes nästan ingen skillnad, så jag åkte tillbaka till elgiganten och de skickade in min mobil till en verkstad. Efter 2 veckor fick jag tillbaka den, det hade varit fel på moderkortet och de hade bytt den. Ungefär 3 veckor efter att jag hade fått tillbaka mobilen började den lagga igen och det kändes som det skulle bli samma som förut, så jag skickade in mobilen igen. Efter 2 veckor fick jag tillbaka den igen och då sa de att det var fel på mina appar?! De sa att det framförallt var virusskyddet som orsakade problem..
    Så det laddade jag inte ner igen. Mobilen hade fungerat helt normalt under ungefär 3 veckor, tills jag tog upp den för att kolla på någonting och då började allting helt och hållet att fastna, när jag nuddade skärmen hände först ingenting, sen ungefär 20 sekunder senare hände en massa saker på en gång. Jag kunde nästan inte använda mobilen då längre! Jag drog ut batteriet och startade om den flera gånger, men det hjälpte inte ett dugg.. Så jag åkte tillbaka till elgiganten igen, där de skickade in den igen.. En vecka senare fick jag tillbaka mobilen, med ett lite hotfull meddelande att var fel på mina appar igen och om jag skulle skicka in mobilen fler gånger utan att de hittade någonting, så skulle jag få betala reparationerna! :mad:
    Nu verkar mobilen fungera normalt igen, men man vet ju inte när den börjar lagga igen, och jag vågar nästan inte skicka in den igen om det skulle hända...
    Vad ska jag göra?
    Mvh David Soer.