Finns på denna länken: http://cdon.se/hemelektronik/htc_gratia_forest_green-12817285 EDIT: Abonemang där nere haha hur tar man bort ämnen?
Haha failade lite där men ändå konstigt att de har abb framme från början när man går in. Borde ju vara något man får klicka sig in i själv.
Har sett att Gratia fått rättså ljummen kritik i tester hittills. Är det beroende på priset som låg så pass högt i början, eller är det bara en medelmåttig telefon? Borde betyda att den med pris på 2000kr skulle fått betydligt bättre betyg, eller? Tycker själv det verkar vara en helt okej telefon, speciellt för 2000kr.
Finns ingen telefon som kommer i närheten i byggkvalité och prestandamässigt i den prisklassen. Och ja, den var definitivt för dyr när den kom, men jag köpte den då jag inte hittade någon annan i samma storlek.
Jag tycker att 1999kr är ett väldigt bra pris för denna telefon men eftersom jag redan är en Desire Z ägare så behöver jag inte någon annan telefon. Men de som vill ha en Gratia ska slå till nu! Hoppas ni som slår till blir nöjda.......