Sedan updaten till 2.1 så kommer Copilot inte ihåg vilket dataområde jag valt. Får välja europe -> nordic varje gång jag startar Copilot. Alla andra settings sparas korrekt. Någon med samma problem?
Nä men jag fick installera om copilot efter 2.1. Däremot beter sig textinmatningen helt konstigt. Det är inte längre copilots tangentbord som dyker upp när det ska skrivas något utan jag får upp telefonens som dessutom matar in helt fel......
En ominstallation hjälpte delvis. Röstanvisningarna kommer sporadiskt. Ibland är det omöjligt att få CO att hitta aktuell plats(trots att man har kontakt med 6 satelliter). Tappar GPS signal sporadiskt osv(grymt irriterande). Jag var lyrisk över CO när jag provade det första gången. Men när det vägrar fungrar när man väl behöver det är så tråkigt. Tappade GPS signal på väg till Tyskland sex ggr. Någon som vet när Google maps navigation kommer till Sverige? http://www.google.com/mobile/navigation/ Google maps hittar ALLTID min position direkt så jag antar att det inte är min Hero som har undermånlig GPS.
Hm, min version är 8.0.0.606... varför uppdaterar den inte automagiskt..., eller måstejag ladda ner den nya versionen från deras hemsida och sen installera över?
finns en inställning i menyn som heter updateringar! där kan man söka, samt ställa in att söka själv varje gång man startar
Den uppdaterar inte programmet utan bara lite annat, t ex kameraskåp. Programmet uppdateras enbart via Butiken/Market.
Testar Maps BRUT sedan några dagar tillbaka. Den är ju inte lika finessrik som CO men den tappar aldrig signalen, hittar alltid min position osv. Gillar den rätt skarpt måste jag säga. Saknar mina kära kamerapositioner dock . Är ju en notorisk fortkörare