Hur tror ni 2.1 kommer se ut i x8? kameran kanske blir bättre i mörker? slide to unlock kanske? mediascape kanske? vad tror ni?
Du kan använda lockbot redan nu.Iphone slide,experia och htc i gratisvarianten.Lite ostabil i början.
Jag kör X8 med 2.1 (testare). Om någon säger vad slide to unlock är så kan jag nog svara på frågan om det är med.
istället föratt man trycker på MENY knappen så lägger man fingret på displayen och slidar åt sidan hänger du med
Ingen mediascape Slideunlock.. man låser upp telefonen genom att trycka på home eller powerknapp för att få igång skärmen. Sen så slidar med fingert man från vänster till höger för att låsa upp.
Jepps det funkar bra. Jag har inte hittat något att klaga på. Rent allmänt så är det väl inte enorm skillnad mellan 1.6 och 2.1 enligt mig. Är lite småsaker här och där, fast fått för mig att det är bättre bild med 2.1. Kan ju ha med stöd för fler antal färger.
Skulle man kunna fråga om de lagt in stöd för flera epost-konton samtidigt på epost appen då jag saknar funktionen, du kan ju se om kameran har blivit bättre. Här finns det också en läckt video på en svart x8 förmodligen med 2.1 då den har "slide" funktionen
Hej.Jag undrar om det blivit nån förbättring kameramässigt.Minin fick ju autofocus film.Det går väl inte på x8.Men wvga skulle vara möjligt.Har du gjort nån jämförelse av kameran på 1,6-2,1.
Jag har inte sett några förändringar med kameran. När man kollar inställningar så finns det fortfarnde bara "normal" och "mms" mode... (tror det var så i 1.6 också).
Du måste jobba hos SE för att få den möjligheten. Kanske att visa operatörer har sina egna testare men det kan jag tyvärr inte svara på.