Finns 2.2 att ta ner än? Hur fan gör jag för att ta bort förinlagda prog? Typ röstuppringning... Vem f*n behöver det??
Finns ett program som heter systemapp remover på market (kostar $1 dock, så kräver tillgång till betalmarket) Sent from my personal Dis-organizer GT-I9000
Om du till exempel har en bluetooth modul installerad i bilen kan det vara coolt att röstmässigt ringa..lite star trek
Tror inte det finns något bestämt datum än för 2.2? De har väl endast sagt att den ska komma någon gång i September.
Vilket inte betyder något alls för oss med nordiska telefoner (om man håller sig till officiella uppdateringar). Britterna har redan fått en "äkta" uppdatering för 2.1 medan vi fortfarande väntar. Med den erfarenheten i ryggen kan vi säga att svenska samsung är slöare på att få ut uppdateringar, och vi lär få vänta till tidigast mitten på oktober på att de ska få in "svenskifierad" Froyo i våra telefoner. Men jag hoppas de gör ett samtidigt släpp för hela europa, det blir mindre tjafs om dem på det viset. hehe.
Men det kommer inte att fungera iallafall den förstår ju inte svenska eller engelska vill ju ringa helt fel personer för mig iallafall.. Jävligt tråkigt att man måsste fippla med mobilen trots man har blåtand i bilen..
2.1 ? Jag tror inte jag hänger med riktigt? De som köpte galaxy s för ett tag sen..har inte de Android 2.1? Eller fattar jag fel? Och kan inte de som köpte tidigare få samma firmware som de som köper nu?
Alla SGS som är sålda har 2.1 Sen kan man ha olika uppdateringar av 2.1 beroende på vart i världen man bor, vilket nämns ovan.