2 nya frågor..

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Lucce96, 30 nov 2010.

1. Lucce96

Lucce96 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

1. Varför försvinner statusbaren ibland ( idag var det när jag gick in i dailern ) och jag måste starta om för att få tillbaka den?

2. Hur fungerar appen "adfree"?

2. sjukperro

sjukperro Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    38

MINA ENHETER

den översta som visar batteri osv? kör du med en annan launcher än den vanliga? isf brukar den gå att gömma/göra nåt kommando så den göms och kommer tillbaks:)

3. TpS

TpS Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

1. Har också för mig att ADW Launcher har som standard att om du swipear neråt på skärmen så stängs statusbar... går att stänga av i inställningar...

2. Den blockar ip-adresser som är kända för att skicka ut reklam-banners. Hittar inte appen i fråga nån "reklam-server" så visas heller ingen reklam.

4. axelwf

axelwf Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Eftersom han säger " idag var det när jag gick in i dailern", så handlar det ju inte om ute i lanchern...

Jag har råkat ut för att den försvunnit en gång och då blev det typ ett vitt fält där istället, där den borde varit... efter omstart var den som vanligt, precis som du säger i din första post. Tror det kan ha att göra med nån app som gör nåt fulhack för att köra i fullskärm? Om det händer dig ofta kanske du kan lista några av de appar du kört när det händer?