Rolig inledning på tråden "Jag själv hade inte tänkt göra något speciellt." Jag hade tänkt fira jul och nyår, träna mina vanliga pass, annars ta det lugnt.
Sovit hela denna jävla vecka, inte orkat gått till skolan. Lanar just nu, inne på andra dagen. 22 dagar kvar på lovet.
SWAT-spelen har aldrig distributieras online såvitt som jag vet. Så vad menar du med att du håller på att tanka?
Jullov.. WTF! Jefla fjunisar... Pröva jobba heeeeela j*****vla julen och nyår och trettonhelg och allt.. Ni kan väl för faen åtminstone göra Skerved och plugga.. 17 år sen man hade jullov sist.. Inte alls avis..
Majoriteten??? Majoriteten är väl ändå de som jobbar och för oss är det inget jullov. Sen är det faktiskt skandalöst vad frikostigt skolornas jullov är. Om det funnits någon rim och reson skulle 23 december varit sista skoldag, sedan skulle det varit skoldagar 27-30 december och sedan hade glinen kunnat fått ledigt i två dagar igen.
Jag förstår helt och hållet hur du resonerar, vi har faktiskt ett stort antal dagar som läggs på lov. Eftersom att jag är lika trött och jävlig efter att ha varit ledig i en vecka jämfört med om jag inte hade varit det så skulle det inte göra mig något om vi tog bort ett antal dagar. MEN! Jag står fortfarande för att få sluta den ~22:a och ha någon veckas lov vid jul.