Jag kunde aldrig få HotSpot Shield att installeras korrekt. Även att jag hade stängt att virusskyddet så strulade installeringen. Annars skulle HSP vara väldigt bra.
Hm, två program som inte vill fungera... Händer det något speciellt när du ska installera eller starta programmen?
När jag ska installera Hotspot så kommer en Windows-ruta upp om osignerad programvara bla bla, den godkänner jag ändå, sen flashar den rutan hela tiden. Den blinkar till typ. FreeVpn funkar men vägrar maskera mitt IP
Hmmm, ingen aning då. Vi får väl vänta tills någon kunnig inom området kan ge ett fullständigare svar.
Jag skulle rekomendera "hide my ass" har aldrig användt men hört mycket bra om det. Jag däremot använder däremot ProXPN för att det ett lätt och smidigt program.. Sent from my U20i using Tapatalk
HideMyAss är en väldigt bra sida för proxys, men de är betal. Jag brukar ganska så ofta använda deras gratis webb-proxy.
Okej... Trodde det var ngt program .. Har iaf bara hört gott om. De ;-) testa ProXPN .. Den är jävligt bra .. Sent from my U20i using Tapatalk