2x = varm?

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av Thide, 17 mar 2011.

1. Thide

Thide Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej, hoppas alla är nöjda med sina telefoner! Det är jag definitivt, men jag undrade om det är någon annan som reagerat på att telefonen är ganska varm, iaf jämfört med min Hero? Jag laddade den full vid 15-tiden idag men det borde väll inte sitta i nu heller?

Hmm...samtidigt som jag skriver detta så bootar min telefon om sig själv 3 ggr...något måste suga kraft utav helvete..får titta på det.

Om någon annan haft liknande problem så får ni gärna dela med er.

2. Thide

Thide Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Verkar som att telefonen inte får i sig tillräckligt med ström från laddaren/förbrukar mer än den får in. När han varnade för lågt batteri så satt jag i laddaren men han ligger just nu bara och startar om sig. Stängde av den nu så han får ladda upp lite från avstängt läge..men vaffan det ska man ju inte behöva göra.

Jag är förvirrad.

3. FearKill

FearKill Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    461
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold
    Telefon 2:
    Huawei Nexus 6P
    Platta:
    Samsung Galaxy TAB A 10.1
    Platta 2:
    Nexus 7 2013
    Tror du har något som suger kraft. För telefonen ska ladda om man låter den ligga utan att röra den.
    Om inte något ligger i bakgrunden och suger hela tiden.

4. Thide

Thide Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag kör taskmanager och avslutar allt precis när den har startat upp. Har inte hunnit installera något som direkt slår mig som energislösande. Tycker det är konstigt. Fick ni kontakt med telefonen direkt när ni pluggande in den i datorn?

5. FearKill

FearKill Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    461
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Google Pixel 9 Pro Fold
    Telefon 2:
    Huawei Nexus 6P
    Platta:
    Samsung Galaxy TAB A 10.1
    Platta 2:
    Nexus 7 2013
    Ja tjöt till som fan. Men använda inte Task Manager. Skadar mer än nytta.
    Men låter som du har fått något fel. Kanske ska återställa den och se om den gör samma sak. Isåfall får du kolla med supporten tyvärr. Kan vara att du har fått ett dåligt ex.

Last edited: 17 mar 2011
  6. Thide

Thide Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Aa, händer det igen så provar jag resetta den. Förhoppningsvis var det något som flippade ur temporärt. Android är ju trots allt android :)

7. firezao

firezao Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    20

MINA ENHETER

den blir varm när den laddar och när man leker med div saker har laddat ner div spel för att testa och den blir varm när man spelar oxå .

Hade stora problem med att få igång den med datorn tills jag kolla på skärmen och aktiverade usb lagring eller vad det nu stor sen funkade det på mobilen ligger pcsuite mm .

vet ej hur jag lägger in mp3 filer så att det funkar då jag var du att starta pcsuite installationen från mobilen , mitt råd komma filen till datorn kanske går snabbare om det nu funkar :D

allt kommer att lösa sig snart man lär ju sig av sina misstag :D

8. Thide

Thide Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Japp fast min tele var varm från att ha legat i standby i två timmar. Men läste på xda att batteriet verkar vara lite konstigt för en del i början men att det ska lägga sig efter några dagar. Hoppas det stämmer