Är det någon mer en jag som inte får till något ljud när man stoppar in stereo pluggen, testat på bärbarahögtalaren, samt kabeln i bilen, funkar kanon med min HERO. NÅGON
nädå, har inga bekymmer oavsett vad jag kopplar in där på min DHD, kan eventuellt vara ett annat program som "snor" ljudet eller så kanske ljudet är "sänkt" för 3.5mm inte tum btw.. iaf, så kan det vara sänkt volym för utomstående nånting? du kan använda dig av en app som heter "quick settings" som är jättebra, där kan man komma åt master volume o höja o sänka på allt. prova det..
Tack Mozze, funkade klockrent. men det som är mysko, är att media vol var på fullt sen när jag pluggade in så dök den till 0, med det var bara att höja, så nu dunkar det tecno och dricks öl/Tack
det var en ren gissning! men med rätt instinkt! nice att det funkade jag tror att den dyker till 0 för att den inte ska "spränga" eller förstöra nå eventuella högtalare. finns ändå högtalare som kan styras med mobilens volymkontroll och då skulle både hörselskador och högtalar skador vara vardagsgrej, beroende på högtalare då.. kommer inte på nån annan anledning till varför den skulla störta mot 0.
lugnt Min Macbook Pro gör samma sak, eftersom maxvolym på de inbyggda högtalarna inte är hela världen men max på mina hörlurar skulle seriöst döda mig. DÖDA MIG!!!!!