Okej då men frukt är ett ganska tråkigt ämne. Men visst här är en mening om frukt. Nästa person ska beskriva handlingen i Star Wars med högst 5 rader.
star wars är emn saga som utspear sig i en ghäeean galax sär kanpoen mellan igott oich ont står i centrum Nästa person skall skriva minst en mening om Simpsons
Förrutom att denna trådens idé är stulen från någon i Sandlådan-tråden vars nick jag inte minns, så man jag säga att jag nyss drack lite vatten. Och det var ott. Nästa person ska skriva om, musik.... Om ni inte tror på att jag blundade när jag skrev detta, så f u! ;D
Musik kan man ju inte skriva om på detta sättet. även om jag skulle vilja... :/ (Skrev faktiskt detta med stängda ögon). Sir knight kom före, nästa skriver om filmjölk.
Solen ör varm och skön, skulle vilja flytta npgonstans där det är varmare ocj sklönaree. Nästa sa skriva om kaffe
Kaffe är en god dryck som från början kommer från sydamerika. Till kaffe kan man äta bullar om man vill.Jag har nog inte så svårt att skriva utan att titta. Nu ska jag öppna ögonen och se hurm många fel det blev. Helt ok, nästa får skriva om bananer.
Bönor rimmar inte på lax, men min mamma drickwe kaffw fepn vöönoe. Nästa person skriver om hur snygg jag är.
Jag tycker koreanska tjejer dansar jättefint när de dansar i de musikvideos jag ser 3< Nästa person skriver om, kissies.se ;D