3D Bowling låser telefonen?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av polg, 21 jun 2011.

1. polg

polg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Hej forumet,

Jag har nyligen laddat hem appen 3D Bowling. Lagomt roligt och underhållande spel. Vissa gånger efter att ha spelat spelet så hänger sig telefonen med släckt skärm och jag är tvungen att plocka ur batteriet och starta upp telefonen.

Någon som kört detta spel och märkt av samma problem eller märkt av detta problem med annan app och hittat en lösning. Jag har tänkt testa och ta bort appen för att se om den slutar hänga sig men då jag tycker spelet är roligt så skulle jag helst vilja ha kvar den?

Vad säger ni, någon som löst liknande problem?

2. bernard

bernard Droidmin Moderator

Mottagna gillanden:
    46 921
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    För att klargöra problemet: Hänger det sig i själva spelet eller sker det först när du lämnar det för att gå vidare till hemskärmen? Kan du beskriva hur/när telefonen hänger sig mer ingående? Är det olika varje gång?

3. polg

polg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Det är som vanligt när man beskriver ett problem, man tycker man är tydlig men mer än hälften är underförstått....

Spelet som sådant hänger sig inte, det flyter på väldigt fint.

Efter ett ha spelat och stängt av spelet, ibland med mittknappen och ibland med back-touch-knappen, och släckt skärmen manuellt så går inte telefonen igång igen. Det kan ha passerat lite tid innan jag vill slå igång telefonen igen.

Jag har inte märkt någon skillnad mellan dessa alternativ att avsluta spelet och det händer inte varjet gång. Möjligen har jag märkt att om jag använder någon annan app innan jag stänger ner skärmen efter bowlingen så låser sig inte telefonen.

Jag vet ju inte om det är detta spelet som orsakar problemet men jag inte detta beteendet innan jag tankade hem just 3D Bowling samt Army sniper. Army sniper har jag dock inte spelat så mycket och kommer avinstallera.

Kan tillägga att jag har stock 2.3.3 samt Launcher pro (gratisversion).

4. polg

polg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Avinstallerade 3D bowlingen och har inte fått samma fel igen, så jag skyller på det spelet.
    Trist då det var ett perfekt litet spel att fördriva tiden med.